18 Şubat 2011 Cuma

İzdivaç

Düşen tıklama sayılarından sonra, çözümler ararken; çözümün ayağıma gelmesi beni de kıllandırmadı değil.
Ama, yine de denemekte fayda var.
Türkiye'de iş yapar dedik ve blog üzerinden yapılan lider* tanışma programına hoş geldiniz.

İşte adaylar;

No-1: T.Ç. (21 yaşında, Baaayan)

Aradığı özellikler;
- Nefes alacak.
- cCc'ci olmayacak.
- Götten bacaklı olmayacak.
- Keloğlan olmayacak.
- Noel Baba olmayacak.
- Sinefil'i olacak.

No-2: M.T. (22 yaşında, O da bir Baaayan)

- Esmer.
- Boyu 1.70'ten uzun.
- Sahibiyet duygusu gelişmiş.
- Her dediğimi yapmayacak.
- Bencil olmayacak.
- Akrep ya da Aslan olacak. (Böyle burçlar varmış ilk defa duydum, Akrep diye bir burç mu olur allasen)
Bir de burada örnek resim var.


Burada papyon önemli!

No-3: V.A.Ö. (21 yaşında, Adam gibi Adam :)

-Saçı olsun.(Çok önemli)
- Gözü büyük olmayacak.
- Göz rengi önemli değil.
- Open-minded.
- Evli, barklı olmayacak.
- Bakkal popu dinlemeyecek.

Sms ücretimiz 5 Tayyeap Peni'si olup, yok lan bu o değildi. İşte gençler, meydan sizin artık bundan sonra. Ben ise Manda Kasalı Mercedes marka otomobilimi almaya gidiyorum.

* Buraya baktıysanız, tebrik ediyorum. Bir öpücük kazandınız. Korkmayın benden değil, Miranda Kerr'den.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder