15 Aralık 2010 Çarşamba

Ben Ağlıyorum. Peki ya Siz?

Son film deneyimimden sonra bir film daha izleyeyim dedim ki bu film 1 senedir belki de 2 senedir aklımdaydı.


El Laberinto del Fauno

Bu arada bu filmi aklıma sokan "Ankara'dan abim gelmiş"i özlediğim aklıma geldi hüzünlendim.

Neyse filme geri dönelim.önce tek kelimelik özet; harika!

Tek kelimelik olmayan özet; yok öyle bir şey arkadaş. Ben burada film eleştirisi mi yapıcam allasen. Burası benim saçmala alanım.

Buradan İzmit'teki anneme, Almanya'daki teyzeme... Yok lan bu geyiği de yapamıycam. Onun yerine size bir faideli bilgi vereyim. Benim hiç teyzem olmadı. Bazen çok içerleniyorum bu duruma ciddiyim. Çünkü gözlemleri sonucu çoğu erkek evladı teyzesiyle iyi geçiniyor, samimi olabiliyor. Ben ise çürük yumurta.

Sana teyze diyebilir miyim?


Gecenin Şarkısı: Human - The Killers

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder