15 Aralık 2010 Çarşamba

Kadıköy ve MM6

Öncelikle bir ricam var. "The Beatles - Yellow Submarine" üst üste 5 kez dinlenilecek ki benim sahip olduğum kafaya sahip olasınız.



We all live in a yellow submarine, yellow submarine, yellow submarine... Kim inkar edebilir ki...

Neyse bugün, beni tanıyan kişi çıkma olasılığı sıfıra yakın olan ve bu sebep ile her türlü saçmalığı yapabildiğim Kadıköy'deydik. Seviyorum ya Kadıköy'ü. Değişik bir havası var. Neyse bu yaptığım saçmalıklar arasında biri aklıma geldiği için yazıyorum. Nereye gittiğini bile bilmediğim bir otobüsün yanından geçerken zıplamak suretiyle diğer insanlarla aynı seviyeye gelip onlara dil çıkardım. Evet çok güzel bir şey. Saçma diyen arkadaşlar biliyorum ki "Yellow Submarine"i 5 kez üst üste dinlemediniz. :) Neyse artık çok klişe olan bu da böyle bir anımdı deyip konuyu kapatıyorum.

Bir de umarım bu synthesizer, en kısa zamanda benim olacak binicem üstüne çalıcam kırbacı, çalıcam kırbacı.




Sizi seviyorum arkadaşlarım ama sizde benim verdiğim değeri hak edin! (Enes Aksu finali)

Öptüm!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder