15 Aralık 2010 Çarşamba

İntihar mı Bazen

Yine diş... Yine diş... Yine diş... Allah düşmanımın başına vermesin. Ne zor işmiş aq. Bir de doktordan şu lafı işitmek zor geliyor insana;

- Sana diş fırçalamayı öğreteceğim.

Yok arkadaş... Zaten daha üç hafta tedavi sürecek lafının üstüne hassktiri çektim.. Doktorlara ters gitmemek lazım ne de olsa onların ellerinde çok acaip aletler var. Mesela bugün ağzıma bir tane taktılar. 1cmlik demiri iki dişimin arasına soktu hayvan. Bir de soruyor; "Acıyor mu?" diye.. Acır mı acımaz tabi...

Bir de yağmur var başımdan ve İstanbul' da.. İnsan her yağmurda intiharı düşünür mü? Düşünür. Eğer o insan ben isem düşünür.. Bir gün bunu becereceğim diye çok korkuyorum.

Neyse; bu arada Çağdaş, Emin, ve bugün beni intiharın köşesinden alan Süheyb. Seviyorum lan sizi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder