15 Aralık 2010 Çarşamba

Bjork, Bjork, Bjork



Üç kere seslenince geliyormuş diye duydum, denedim, yanıldım. İşte bu tam olarak deneme yanılma yöntemi! 
Neyse burada önemli olan bjork diskografim. 8 günlük uzun bir süreçten sonra kavuştum ona. Böyle daha bir tatlı oldu sanki. Daha bir değerli oldu benim için.

I love Bjork çok çok.

Bir de bu haftalık planımı vererek bu yazımı sonlandırıyorum:
Yarın - Dişçi ve These New Puritans
Çarşamba - Ad 150 son quiz
Perşembe - Ec 101 midterm 2
Cuma - Math 101 midterm 2 ki bundan 31 almam gerekiyormuş ve final Sophie Ellis ve bacakları!

Ayrıca Devlet Bahçeli'nin formülü benim bloga uygulamak istiyorum.Bu blogu okuyan her kardeşim ilk okuldan 5, liseden 5, facebooktan 5, twitterden 5, tumblerdan 5, myspaceten 5, lastfmden 5, bir de yoldan 5 kişiye okutsa; topla 40 eder!

İyi geceler. Öptüm!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder