15 Aralık 2010 Çarşamba

Matrix ve Manyak Arkadaşlar

Biriniz normal adam olamaz mısınız arkadaşım! Geçen muhabbeti geçti. Hayatımızda düz adam eksik diye. Ne kadar haklı olunduğunu, üzerinde daha çok düşündüğümde anlıyorum. Yok, yok şaka maka hayatımda bazı şeyler paylaştığım insanları çok seviyorum. Çoğu zaman bunu gösteremesem bile!



Neyse, bugün ne izledim köşesinde 1999 yılında çekip aldığım kimsenin izlediğini bile düşünmediğim bir film var. Matrix! Evet gençler kim hatırlıyor bu filmi. İzlediğinizi hatırlamak değil benim kasıt ettiğim gerçekten neler oluyordu filmde. Hangi kavramlar birbirine giriyordu falan. Özlemişim işte bence kesin siz de özlemişinizdir. Bu arada izlerken yanımda Matrix'i hiç izlememiş bir insan olması bu eylemi daha da ilginçleştirdi. "Aha bak gelecek sahne çok iyi" diyebilmek büyük sevinç kaynağı.

Bir de gece gece başını ağrıttığım İtalya'daki abime çok selam. :)

Önce onu, sonra sizleri öptüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder