15 Aralık 2010 Çarşamba

Scott Pilgrim vs. The World



Bir film izledim hayatım değişmedi tabi ki de!


Gecenin 6'sı hatta ne gecesi sabah olmak üzere ve ayaktayım. Neden?

İşte bu film yüzünden.o ne tatlı, o ne enerjik, o ne güzel bir şeydir o!

İki gündür blog yazmayı kesmiştim. Geri döndüm. İyi yapmışsın diyenler, Candır.
Düşündüm de insan ne ile yaşar sorusunun cevabını buldum, insan kendi kibiriyle yaşıyor arkadaş. Kibir olmazsa herkes intihar eder bence. Bir de şöyle büyük bir yalan var: Ben senin için ölümü göze aldım. Bu sözü söyleyene gülerim ben arkadaş!
Tabi diyenler çıkacaktır aşk ne o zaman. çıkmayabilir derdim ama şu okuduğunuz blog 2 aydır 200 kere okunmuş. :) kalkışa hazır olun. 3... 2... 1... göt tavanda mod on!

Aşk diyor idik. Aşk, insanın kibir seviyesini birazcık aşağı seviyeye çekmesidir. Yalan diyen varsa yalan desin ama bence doğru bu.

Bir de zek'in telefon olayını anlatayım size:
Pazar günü Show tv de hayali bir kahramanın numarası diye bizim şanslı! Zekeriyya'nın numarasını vermişler. Zekeriyya da Show tv den bir açıklama bekliyor. :) O değil de az ekmeğini yemedi bunun.
Öyle işte!

Öptüm!



Gecenin Şarkısı : Black sheep - Metric



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder